Het doel van de seksshop van de samenwerking met de clubs is om lingerie onder de aandacht van bezoekers te brengen. "De man zou dan een mooi setje voor de vrouw kunnen kopen. En waar kan een bedrijf nou beter mannen bereiken dan bij een voetbalclub? Pabo wil af van het imago van een shop die alleen seksartikelen verkoopt. Vanaf nu willen ze vooral de aandacht op de lingerie vestigen", aldus Robbert Klaver, commercieel directeur van FC Groningen, tegenover RTV Noord.
Ook NAC Breda gaat samenwerken met de erotische webwinkel. "NAC Breda heeft ons benaderd om iets te doen in voetballerij. Wij zijn op zoek naar een manier om een groot publiek te bereiken", zegt Audrey van Ham, category director van Pabo, in een onderhoud met het regionale medium Omroep Brabant. "Voetbal is daar de uitgelezen kans voor, omdat achter de meeste mannen een supervrouw zit. En die is vaak niet mee. We willen daar eigenlijk de aandacht op vestigen. Los van de aandacht die naar het voetbal gaat, is het leuk om de vrouw te verrassen met iets spannends."
ADO Den Haag, Excelsior, FC Utrecht en SC Heerenveen worden eveneens gesponsord door Pabo.