De Japanse multinational heeft de optie in het contract met de Haagse eredivisionist gelicht en nog een jaar haar naam verbonden aan het stadion. De samenwerking tussen Kycorea en ADO Den Haag bestaat nu drie jaar, waarvan twee jaar als naamdrager van de thuishaven van ADO Den Haag.
"Een grote sponsor als Kyocera, die graag de optie wil lichten in het contract om samen verder te gaan, dat is voor ons als club iets om trots op te zijn", vertelt directeur Cees Driebergen op de website van de club, daarmee zijn blijdschap uiteind dat de verlichte letters kunnen blijven staan.
"De stadionnaam is in de regio verankerd geraakt, alle automobilisten op de fly-overs langs ons stadion kunnen de naam inmiddels hopelijk dromen. Wij hebben enorm veel baat bij een grote en zeer betrokken sponsor als Kyocera en we zijn enorm blij dat Kyocera zelf dusdanig veel uit de overeenkomst haalt dat ze wilde verlengen. We zullen onze samenwerking creatief blijven invullen samen."
Laatste nieuws
Resultaten
x
BinnenlandStadion ADO Den Haag blijft Kyocera Stadion
De naam is inmiddels ingeburgerd in de Eredivisie. En dat zal niet veranderen. Kyocera zal ook het komend jaar de naamgever zijn van het voetbalstadion van ADO Den Haag.

