Het bedrijf, gespecialiseerd in het aanbieden van salarisuitbetalingen, heeft een contract voor één jaar afgesloten met de promovendus uit Noord-Limburg. "We zochten een eredivisieclub om onze naamsbekendheid te vergroten", verklaarde directeur Edwin Prijden. "In Noord en Midden-Limburg ligt er voor ons nog een groeimarkt, dus deze club past perfect bij ons. Daarbij de sfeer en de ambiance binnen VVV-Venlo opgeteld."
Ook Marco Bogers, directeur Algemene Zaken van VVV-Venlo, was content met de stap. "We streven ernaar om zo'n 8 ton tot 1 miljoen euro uit ons shirtsponsorschap te halen. Iets dat past bij de twaalfde club in de Eredivisie. Door de komst van Please Payrolling is dat gelukt." In de thuiswedstrijden plus het uitduel tegen Feyenoord blijft Seacon Logistics de shirtsponsor. Bogers: "Het is een uniek concept, dat we hanteren. Maar heel succesvol."
De totale sponsorinkomsten dit seizoen voor VVV-Venlo bedragen 4 miljoen euro. "Met 400 businessclubleden mogen we hartstikke tevreden zijn. De terugkeer in de Eredivisie heeft een zuigende werking op het binnenhalen van sponsors gehad. We mogen tevreden zijn."