Een mooie verlenging van de succesvolle wereldwijde samenwerking van Bud met verschillende iconische clubs en spelers uit de sportwereld, onder wie Lionel Messi en Ajax. Ook treedt het biermerk op als sponsor van enkele van de grootste sportcompetities, zoals de Engelse Premier League en de Spaanse LaLiga. In de nieuwste samenwerking met voetballegende Ruud Gullit wil Bud voetbalminnend Nederland verbinden om de nationale helden te steunen in hun jacht. Bud en Gullit zullen na elke triomf een boodschap op social media delen met de voetbalfans op weg naar de eindzege.
Iconisch shirt
Het biermerk lanceert bovendien een limited edition fanshirt, dat beperkt verkrijgbaar is bij verschillende horecagelegenheden en in de supermarkt maak je kans op één van de duizend shirts bij aankoop van Bud. Het limited edition fanshirt, waar ontwerper Tom de Regt voor Bud een eigen draai aan heeft gegeven, werd door Gullit onthuld. "Ik weet als geen ander hoe het is om kampioen te worden met behulp van de steun van echte fans. Voetbal brengt ons samen. Juist nu is dat misschien wel belangrijker dan ooit. Met elkaar dromen we ervan om het succes van ‘88 te herhalen. Samen met Bud en alle Nederlandse voetbalfans zullen wij ze de komende weken supporten in het verwezenlijken van hun droom om dit toernooi te winnen."
Jij kunt het iconische '88 shirt in maat L winnen via elfvoetbal.nl. Beantwoord daarvoor de volgende vraag:
Ruud Gullit maakte de openingstreffer in de finale van het EK van 1988 tegen de Sovjet-Unie. Hoe heet de keeper die hij klopte?
Stuur het antwoord naar: prijsvragen@elf-panna.nl